Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور
Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور

الو سلام ببخشید منزل خداست؟



الو سلام  ... ببخشید ... منزل خداست؟
منم همون مزاحمی که اتفاقا آشناست   
هزار بار دلم گرفته این شماره رو ولی
چرا هنوز پشت خط در انتظار یک صداست
شما که گفتید واجبه جواب سلام هر کسی
چی شد بما رسید باز، حساب بنده ها جداست؟
اجازه میدی  که برات یه کمی درد دل کنم
آخه شنیدم که فقط اسم تو مرهم و شفاست
حتی اگه چیزی نگی  کلی دلم  سبک میشه
چون میدونه که میشنوی وقتی تو  این حال و هواست
چون میدونه که میشنوی وقتی تو  این حال و هواست

الو دوباره قطع و وصل سیمها شروع شده
خرابی از دل منه یا شاید از این سیم هاست؟
الو من و ببخش اگه بازم مزاحمت شدم
دوباره زنگ میزنم ... دوباره تا خدا خداست
دوباره  زنگ میزنم ... دوباره تا خدا خداست
غلام رضا صنعتگر به نام الو سلام… منزل خداست






دوستدار شما ...

آرتین . . . Artin


نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:09 http://medina50.mihanblog.com/

سلام مرسی از اینکه این همه زحمت میکشید و ممنون از سایت خوبتون
98561

ممنون عزیزم ... فراموش نکن خداوند عاشقانه دوستت داره ...

ایران دخت سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:12 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

چه زیبا..........

Thank U

سارا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 15:14

خیلی ممنون...خیلی شعر قشنگیه

سپاس از لطف شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد