Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور
Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور

من تکه ای از پازل زندگی هستم ...


من بی هدف آفریده نشده ام که بی هدف زندگی کنم

میدانم آفریدگاری دارم که همیشه بوده
همیشه هست و رهایم نمی کند
تنهایم نمی گذارد
من قطعه ای از زندگانیم ، تکه ای از پازل هستی
خدایم مرا آفریده تا آینه ی او شوم
آفریده تا جان ببخشم
امید دهم
نفس داده تا نفس دهم
من تکه ای از پازل زندگی هستم 
اگرخود را گم کنم همه چیز و همه کس
ناقص می مانند
من باید آگاهانه زندگی کنم تا پازلی که خدا چیده بر هم نریزد
که حتی تقدیر ، شکستش را بپذیرد
من طوری خوب زندگی میکنم
که حتی مرگ ، از تماشای زندگیم سیر نشود

این زندگی نیست که می گذرد ، ما هستیم که می گذریم


دوستدار شما ...

آرتین . . . Artin 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد