Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور
Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور

دکلمه ی لعنت به من

شعر : مهدی علیوردی

دکلمه : آرتین بهزادپور

آهنگ : Shahr Gham - Babak Bayat






لعنت به من و عشق و تو و وعده ی مایت ...
لعنت به منِ بی شرفِ ماندهِ به پایت ...


له کرده غرور و دل آیین شعورم ...
بی میلی و سردیِ دل و زنگ صدایت ...

باید بروم ... ، باید بروم ... ، ماندن انکار شعور است .... 
نادیده بگیرم همه یِ ... خاطره هایت ...

هی بغض و ... نمِ اشک و ... من و بالش خیسم ...
تکرار تو و .... خاطره ی مانده به جایت ...

کافر شدم ... از بعد تو ... انگار دوباره ...
لازم شده ... پیغمبر ... و ... اعجاز ... خدایت...

من میروم .... من میروم ... آهسته و می پوسم و شاید ...
روزی کسی ، از من غزلی ، خواند ، برایت ...



دوستدار شما ...

آرتین . . . Artin


نظرات 1 + ارسال نظر
parva_az شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:04 http://http://parva-eshgh.mihanblog.com/

سلام....شما که هنرمند ترین هستید دکلمه هاتونو که خوندم اعتماد به نفست به کل پرکشید...
وبلاگ شما هم خیلی قشنگه.... شماهم همیشه موفق باشین و مرسی که اومدین وبلاگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد