Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور
Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور

دکلمه ی سکوت شب

شعر : اصغر رضامند

دکلمه : آرتین بهزادپور

آهنگ : Secret Love - Nicos










تمام لحظه های من .... شمارشی دوباره بود
به کهکشان آرزو .... مرا فقط نظاره بود
به جاده های زندگی .... چو موجِ بی کرانه ام
سکوت شب نشان من .... چو مرگ یک ترانه ام
مگر حدیث عاشقان .... شنیده ای اِی آسمان
که غم گرفته روی تو .... زِ ناله ها و آه ِ مان
به باورم که می رسی .... به درد بی دوای من
دلی شکسته باورم .... خدا خدا خدای من
زِ مَکر مردمان دون .... خدای خلق شکسته‌ام
چو مُلتَمس به دَرگهت .... مرا ببر که خسته ام



دوستدار شما ...

آرتین . . . Artin


نظرات 4 + ارسال نظر
اصغر رضامند شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 15:46

سلام .دوست هنرمندم. جناب آرتین عزیز.افتخار سرزمینمان ایران هستید ،سپاس شما را . .کاری زیبا آفریدید.دیشب با دیدنن شعرمان ،در کار فاخر شما به وجد آمدم خنده:آفرین برشما.مانا و موفّق باشید. دوستدار شما و آثار زیبایتان.:
رضامند. از تبریز. دبیر . آ-پ::09143089147

درود
استاد عزیز و گرامی بسیار خوشحال شدم که بنده نوازی فرمودید .
جسارتی کردم و شعر آسمانی تان را که بسیار دلنشین بود دکلمه کردم
حیف دیدم احساس زیبایتان شنیده نشود . قشر جوان کشور عزیزمان تشنه ی ادبیات نو و اشعار نو هستند. چنانچه کمی و کاستی در آن هست بنده ی سراپا تقصیر را عفو بفرمایید.

دوستدارشما و آثار آسمانی تان
آرتین بهزادپور

اصغر رضامند پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 15:15

با سلام هنرمند عزیز. جناب بهزاد پور سپاس از لطفتان به حقیر. آخرین سروده خویش را تقدیم تان می نمایم . شاید الهام بخش و مورد پسند و بعضی بندهایش مورد استفاده شما در دکلمه و ترانه هاتان باشد. گرچه خودتان صاحب اختیارید/
ممنونم استاد آرتین بهزاد پور از شما گل:

( دختر دریا بیا )
--------------------
کوچه ی چپ
سیم آخر
می زنم
با فاز عشق
(دختر دریا بیا)
****
می سرایم زندگی
باریتمِ دل
آواز عشق
(دختر دریا بیا)
****
عنچه لب های
تبسّم
دیدنیـست
(دختر دریا بیا)
****
شرم می بارد
مرااا
ار دیدنِ
سیمای عشق
(دختر دریا بیا)
****
من اسیرِ
چشمِ آهویت
تـویی
صیّاد عشق
(دختر دریا بیا)
****
می شمارم
لحظه ی
احساس گُل
با یاد عشق
(دختر دریا بیا)
****
من به زندانِ
زلیخااا
یوسفِ
کنعانِ عشق
(دختر دریا بیا)
****
شعر کوتاهم
قصیده
مثنوی شد
جانِ عشق
(دختر دریا بیا)
****
مادرم
چشم انتظارِ
گُل عروسش
ماه عشق
(دختر دریا بیا)
============================
سروده 94/10/30 ارادتمند تان . رضامند با سپاس قلب::

استاد عزیز جناب آقای رضامند
از این که بنده رو مورد لطف قرار دادید بی نهایت سپاسگزارم. اشعار آسمانی تان پاینده باد. حتما از اشعار زیبا و فاخرتان استفاده میکنم.

ارادتمند تان آرتین بهزادپور

اصغر رضامند دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:15

شب خوش استاد هنرمند جناب ارتین بهزاد پور
شما افتخار ایرانمان هستید آثارشما جاودان نامتان ماندگار
برای شما خانوا ده محترم و سایر هموطنان که مقیم کانادا هستند آرزوی
سلامتی مینمایم/رضامند ارادتمند شما

اصغر رضامند سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 21:32

سلام و عرض ارادت به شما هنرمند محبوب استاد بهزاد پور

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارکباد

از خدای سبحان موفقیت شما را در عرصه های هنری و فر هنگی ارزومندم . اصغر رضامند .تبریز ۷ فروردین ۹۷

قلب:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد