Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور
Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور

متن و آهنگ دوستت دارم با صدای دی جی همراز








یه روز برفی … تنهای تنها …  کاش میومدی … سردمه اینجا
چی میشد اگه … میموندی پیشم … بی تو عزیزم … دیوونه میشم
اما تو رفتی … تنهام گزاشتی … سخته باورش … دوستم نداشتی
من گریه کردم … گفتم که برگرد … بی تو نمیشه روزا رو سر کرد

دوست دارم … دوست دارم …دوست دارم
عزیزم دوست دارم من
دوست دارم … دوست دارم …دوست دارم
Baby دوست دارم

You love me or not … You miss me or not
I think you forgot … Lovely summer night
I just wanted you … Only be with you
Nothing left behind … You said “Never Mind!"

You love me or not … You miss me or not
I think you forgot … Lovely winter night
I can’t live without you … because you’re only one
That I ever need … That I ever want

I Love U … I Love U … I Love U ... Baby I love You
I Love U … I Love U … I Love U ... Baby I love You


دوست دارم … دوست دارم …دوست دارم
عزیزم دوست دارم من
دوست دارم … دوست دارم …دوست دارم
Baby دوست دارم
دیوونه دوست دارم

ترانه و آهنگ دی جی همراز

نظرات 2 + ارسال نظر
saharii یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:45

فوق العاده بود

جدا واقعا خودت خوندی

عالی بود

حال کردم
دوست دارم … دوست دارم …دوست دارم
عزیزم دوست دارم من
دوست دارم … دوست دارم …دوست دارم
Baby دوست دارم
منم با تو همراهی میکنم میخونم

Thank you

Justin یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:44

Man ke ghabaln baham to studio zabt kardim goshkardim vali baz ham ghashang bood:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد