Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور
Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور

گله دارم ... دل نوشته ای از سپهر بهزادپور


گله دارم ...

از که نمی دانم ...

از چه نمی دانم ...

این روز ها دردی بر من سنگینی می کند ...

که نمیدانم دلیلش کیست ... چیست ...

بی حس شده ام ...

خسته ام ...

از تمام جهان ... دلم اطمینان میخواهد ...

و کمی آرامش ...

گفتند اشک بریز خالی میشوی ...

خالی که نشدم هیچ ...

پر شدم از بی کسی ...

که چرا کسی اشکهایم را پاک نمیکند ...

و بگوید اشک نریز ...


شاعر سپهر بهزادپور


نظرات 2 + ارسال نظر
Justin شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:52

Dj vaghan pesaret shaere

Shomarasho midi

پسرم هم هنرمنده هم شاعر ...

Justin یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:27

Ahang ahmad saide link download nadar Dj

درست شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد