Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور
Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور

آهنگ "فاز خوب" منتشر شد





بالاخره بعد از مدتها انتظار آهنگ زیبای "فاز خوب" که ترانه ی زیبای مازیار رحیمی،

با موزیک دوست هنرمندم فرهاد پرستو که زحمت تنظیم و میکس و مستر این کار فوق العاده رو کشیدن،

با صدای من (آرتین) منتشر شد. 

 لینک دانلود این آهنگ رو در وب سایت های گانجا موزیک ، تهران موزیک، بیر موزیک و ... قرار دادیم، امیدوارم که مورد پسند شما عزیزان باشه و ما رو حمایت کنید.

متاسفانه در روز انتشار، کامپیوتر من باهام قهر کرد و تا همین لحظه که این پست و مینویسم روشن نشده !!!

من هم دست به دامان استیو جابز شدم و از iPad دوست خوبم سپهر این متن و برای شما دوستان تایپ میکنم. 

به محض اینکه کامپیوتر جدید تهیه کنم حتما لینک دانلود مستقیم و تعدادی عکس برای شما عزیزان در وبلاگ خودمون قرار میدم.

راستی به اینستاگرام من هم سر بزنید و با Fallow کردن من از اخبار جدید و کارهای جدیدی که در دست تهیه داریم خبر دار بشید .


 





دوستدار شما ...

آرتین . . . Artin 



I'm In A Bad Mood - Artin

این کاری که تقدیم شما عزیزان میکنم موزیک بی کلام در سبک تلفیقی ترنس و سازهای خاورمیانه ای هست که در سال ۱۳۹۰ با همکاری دوست خوبم "آرتا امید" و نوازندگی هنرمند خوب کشورمون "بهنام حکیم" ساز بوزوکی ظبط شد.

همونطور که از اسم آهنگ پیداست زمان نوشتن این قطعه حالم بد بود اما پس از انجام و به اتمام رسیدن کار با هر بار گوش کردن به این قطعه حال و هوای خوبی پیدا میکنم. امیدوارم شما عزیزان هم از این کار مثل من انرژی مثبت و حال خوبی دریافت کنید. دوستتون دارم آرتین.








دوستدار شما ...

آرتین . . . Artin