Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور
Hamraaz Music Weblog

Hamraaz Music Weblog

موسیقی . دکلمه . ترانه . متن و دل نوشته های آرتین بهزادپور

بهم دل نبندو برو عشق من ...

بهم دل نبندو برو عشق من
با دردای این مرد کمتر بساز
نمون پای این خسته ی بی نفس
برو زندگیتو پای من نباز
تصور نکن رفتنت ساده بود
یا تنها فقط ترک یک عادته
تو فکر میکنی با خود این شبا
تو گریونیو من دلم راحته

باهام صادقی با تموم دلت
میدونم که دوست داشتنت خالصه
میدونم هنوزم دلت داغه و
واست تازگی داره این حادثه
تو فکر میکنی من شبا راحتم
نمیبنی اشکامو رو صورتم
ببین این شکستو تو چشمای من
ببین من همون مرد دیروزتم
برو فکر اینم نکن بعد تو
به روز منو زندگیم چی میاد
دیگه غصه ی ریه هامو نخور
که جای نفس های تو چی ب…
با این دلخوری دل نکن از منو
منو بیشتر از این مردد نکن
برو پای این مرد تنها نمون
نمون با خودت این همه بد نکن



دوستدار شما ...

آرتین . . . Artin 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد